De voorbereidingen

27 november 2022 - Amsterdam, Nederland

Verzekeringen & contracten opzeggen. Langs de tandarts gaan, bij de GGD vaccinaties halen, internationaal rijbewijs aanvragen. Duffels testen, spulletjes voor mee verzamelen, keuzes maken, tickets boeken, huurders zoeken. … Verzekeringen regelen, baan opzeggen (Egbert) en afspraken maken rondom het regelen van het sabbatical (Ineke). Werk afronden … Alle persoonlijke spullen in boxen en dozen pakken om op te slaan. Heeeeeel veel spullen naar de tweedehands winkel gebracht voor een tweede leven maar ook heel veel naar de stort. Dat ruimt Lekker op. Het gevoel gaat van we hebben er ontzettend veel zin in tot waar zijn we in hemelsnaam mee bezig😅, het aftellen is begonnen. We keep you posted 😃

1. Eesge Duiker:
    7 december 2022
    Gast .......Heeeeel veeeeeel plezier en maak er een onvergetelijke trip van. ✔💪Leven is het maken van keuzes en dit is een hele goede. Grt Eesge
  2. Sebastiaan:
    Ik ga je volgen Egbert!
  3. Saskia:
    7 december 2022
    Egbert joh! Wat enorm tof!! Complete verrassing aan deze kant maar wat een goeie beweging zeg! Have fun! Ik volg je!
  4. SAMIA:
    7 december 2022
    Egbert, ik ken je niet maar ontzettend veel plezier en geluk gewenst, je bijna ex-collega Samia
  5. Anne:
    8 december 2022
    Wat een prachtig plan Egbert. Geniet er samen van!
  6. Folkert de Gans:
    8 december 2022
    Wat leuk Egbert! Ik ga je op afstand volgen!
  7. Marco:
    8 december 2022
    Egbert, Ik wens je nu al een geweldig 2023. Vamos!
  8. Harry:
    Hi Egbert,
    Veel plezier! Ga je volgen.
  9. Karin Logtenberg:
    Hoi Egbert,

Ik ben jaloers. Ik heb alweer 20 jaar geleden ook de moed gehad om samen met manlief banen op te zeggen en voor onbepaalde tijd op reis te gaan. Geweldig goed bevallen. Geniet ervan!!!!
  10. Ake:
    8 december 2022
    Hoi Egbert, heel veel plezier met Ineke tijdens deze gigantisch mooie trip. Hopelijk kunnen jullie er grenzeloos van genieten, zonder al te veel trubbels. Moak er 'n nuvere rais van en hail weer tuuskomm'.
  11. Liezl Moncada:
    8 december 2022
    Hey Egbert!!!! Hey grote vriend! Ik ga je missen! We hebben veel gelachen op kantoor (voor Covid tijd). Stoer hoor zo'n wereldreis. Geniet ervan met Ineke en zorg dat je "gezond" terugkomt naar NL.
  12. Tanja Klaasse:
    8 december 2022
    Wauw, heel veel plezier samen! Geniet er samen van.
  13. Yvette Valkering:
    8 december 2022
    Heel veel reisplezier samen! Geniet van alle belevenissen:-D
  14. Willemijn Souren:
    8 december 2022
    Benieuwd naar jullie verhalen, maak er een onvergetelijke reis van!
  15. Peter Pieters:
    26 december 2022
    Succes met jullie reis plannen!Wens jullie een super tijd!Ben heel benieuwd naar de verhalen.Een mooie en veilige reis toegewenst.
  16. Inge:
    27 december 2022
    Jongens wat een avontuur!
    Nog even stressen en dan wég wezen;)
    Een prima start voor 2023
  17. Margreet:
    27 december 2022
    Wij gaan jullie zeker volgen! Wat een avontuur en vrijheid! Super dat jullie deze keuze hebben gemaakt 🍀😘