20230312_083412

12 maart 2023 - Balgüe, Nicaragua

20230312_083412

Deze foto werd gemaakt op 12 maart 2023 in Balgüe, Nicaragua met een Samsung SM-G781B.

1. Marlies:
    14 april 2023
    Hoi Ineke en Egbert, mooie verhalen van jullie vanuit Nicaragua en omstreken en dito foto's. Zo zijn jullie avonturen goed te volgen en krijg je een kijkje in jullie leven daar. Dank. Ik ga zo op mn gemakkie de filmpjes bekijken, die had ik ff overgeslagen om nieuwsgierig als ik was, snel door te kunnen lezen.
    Bij ons alles zo z'n gangetje. De eerste tennis competitie wedstrijd van Paul zit er op. Ging goed en was leuk.
    Ik sloeg mij 1e wedstrijd over: snip verkouden en Pasen enpsul z'n verjaardag met feest voor de boeg. Nu, twee dagen na z'n verjaardag, kijken we terug op een heel gezellig feest nav Paul zijn 65e verjaardag. Na afgelopen zomer dacht ik; hoe gezegend kun je zijn, dat we Paul zn verjaardag nog kunnen vieren, daar moet op geproost worden! Feest met z'n 30-en bij ons thuis, van 17.00 - 21.00 uur. Zelf hapjes gemaakt en soepje, verder catering geregeld, was heerlijk, en enorm genoten. Ook mn vader heeft t de heke avond vol gehouden, zo fijn! Om te koesteren, dat realiseer ik me steeds meer en telkens opnieuw.
    Gister en vandaag weer gewoon 'an die arbeid'. De structuur en regelmaat is een contrast met jullie dagindeling, maar toch ook wel heel prettig vind ik zelf. Nu lekker weekend en als t goed is wordt t vanaf maandag echt lente. Klaar met de regen... voor nu, lieve groet van ons, veel plezier in San Salvador ( ik zal weer ff mn topografie opvijzelen door op Google te kijken waar t ligt). Liefs, Marlies en Paul